2e dag Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu 2e dag Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

2e dag Boedapest

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

13 Juli 2018 | Hongarije, Boedapest

Fietstocht van Boedapest is vandaag!
We zijn 12 uur wakker geworden, daarna hebben we lekker ontbeten.
Om 14:00 uur moesten we ons verzamelen voor de fietstocht op het Szent Istvan Bazilika plein.
Tweeënhalf uur hebben we de stad bezichtigt, we kwamen langs de stadspark, Vrijheidsbeeld, parlementsgebouw, mooie bruggen, verschillende kathedralen. Onderweg kwamen we een in 15de eeuw gebouwde Turks stoombad tegen, populaire middeleeuwse Turkse bad, je gaat dan 500 jaar terug in de tijd.
Daarna hebben we een drankje gedaan naast de Ketting hangbrug.
Nadat we even een pauze hadden ingelast in ons appartement, zijn we uiteten gegaan bij Fuego kip restaurant.
In dezelfde straat waren er leuke bars, daar hebben we nog wat gedronken. Waarna we Youri hebben teruggebracht naar het appartement, hij had een pijnlijke blaar onder zijn voet. Niels en ik zijn daarna nog wezen stappen.