Reisdag 1 - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Reisdag 1 - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Reisdag 1

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

05 Juli 2018 | Duitsland, Leipzig

De eerste dag van de vakantie is aangebroken. Rustig nog alle spullen ingepakt en zo rond 9.30 uur op pad. Eerst Mehmet opgehaald en toen naar Niels. Toen begon de vakantie pas echt richting Leipzig.

Het was een ritje van z'n 6 uur. Onderweg nog even geluncht en toen weer door. Onderweg gelukkig weinig tot geen files gehad.

Eenmaal in Leipzig aangekomen ingecheckt in het appartement. Dit konden we allemaal zelf doen middels de ontvangen code van de deur en kluis. Even bijgekomen van de reis in de kamer en toen even maar de stad.

Het was een klein stukje lopen naar het centrum en daar bij een heerlijk restaurantje gegeten. Was hier allemaal wel wat luxer maar wel erg lekker. Toen we net zaten kwam er nog een stort bui uit de lucht vallen. Daarna nog even biertje gedaan in een ander tentje met live muziek. Toen vonden we het tijd om naar het appartement te gaan en te slapen.

Voorbereiden op de volgende dag.

• 11 Juli 2018 - 15:33

A3:

ik moest een paar mij onbekende handelingenm verrichten om van jullie info kennis te nemen. Is me nu gelukt.