Krabi Town - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Krabi Town - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Krabi Town

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

11 Augustus 2014 | Thailand, Krabi

We komen aan rond een uur of 9. We pakken de taxi naar Krabi Town. Hier kiezen we voor het eerste hotel wat we tegen komen.

Totaal niet luxe en achteraf wel een beetje spijt. Maar de eerste gedachte was bijkomen van de zware busreis. Zo gezegd zo gedaan. Mehmet en ik gingen rond uur of 1 een rondje lopen door de stad.

Bijna alles was nog gesloten, nog wel een fruitshake weten te halen. Toen terug naar het hotel. Nog even relaxen en Niels en Geert werden wakker, eindelijk.

Met z'n vieren een hapje wezen eten, excursie voor de volgende dag geregeld en wat gedronken. Even over de Day Market wezen lopen en terug naar het hotel.

Nadat we waren opgefrist een Italiaans restaurant uitgekozen en heerlijk gegeten. Toen op tijd naar bed, werden weer rond 8 uur opgehaald.

• 14 Augustus 2014 - 16:07

Oma@opa:

Jongelui wel volhouden. Samen uit samen thuis. Samen op-en neer. Samen tegelijk gaan slapen en opstaan.