The island with the golden gun - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu The island with the golden gun - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

The island with the golden gun

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

12 Augustus 2014 | Thailand, Krabi

Op deze zeer prachtige ochtend vertrokken we naar James Bond Island. We werden om 8 uur opgehaald en daarna ging de chauffeur de anderen ophalen. Was voor ons gevoel een lange rit, dus was even afzien.

Eenmaal daar aangekomen liepen we naar de boot om naar het befaamde eiland te varen. We voeren langs de bergen, waar Thailand zo bekend om staat. Werkelijk een uitzicht om U tegen te zeggen!

Vervolgens stapten we uit de boot om een rondje te lopen op het bekende eiland. Mooi water, kleine strandjes, hutjes, you name it. Foto's konden niet uitblijven. Daarna voeren we naar een andere eiland om daar een happie te eten. Wat we zagen bij dat eiland was een dorp dat als het ware op het water dreef. Dat zie je ook niet elke dag.

Na het eten gingen we terug naar het busje om nog een grot en een waterval te bezoeken. Even een frisse duik was niet verkeerd. In het warme weer was dit een welkome aanvulling.

Tot slot bezochten wij de 'night market' in Krabi. We aten daar een hapje en gingen daarna nog even poolen. We hadden een paar biertjes genomen (shaken not stirred). Daarna gingen we slapen.

Bedankt voor het lezen.

• 14 Augustus 2014 - 16:00

Oma@opa:

Weer een geweldige dag. Valt me wat tegen dat jullie niet met een Walther PPK hebben geschoten.