The Atlantic Road - Reisverslag uit Ørsta, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu The Atlantic Road - Reisverslag uit Ørsta, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

The Atlantic Road

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

11 Augustus 2017 | Noorwegen, Ørsta

Deze dag zijn we redelijk op tijd opgestaan om alles weer in te pakken en gereed te maken voor een lange reisdag van Trondheim naar Ørsta. Uiteindelijk om 10 uur de auto in richting de volgende camping.

Na een uurtje rijden even een stop om te tanken en een ontbijtje te halen. Paar lekkere bolletjes met wat beleg. Onderweg kwamen we de eerste veerboot tegen. Toen vervolgde wij de weg richting Atlanterhavsveien. Een prachtige route langs het water met aantal hoge bruggen. Helaas was het weer vrij rustig dus zagen we niet de wilde zee tegen de rotsen aan slaan.

Onderweg reden we langs de prachtige fjorden en Bergen. De uitzichten waren erg mooi. Nog twee veerboten gepakt en toe  kwamen we aan op de camping. Wederom een lekker hutje.

Op de camping nog even een lekkere hamburger gegeten en toen naar de supermarkt om nog wat boodschappen te halen. Helaas voor ons mochten we geen bier meer mee. Het was al te laat hiervoor. Toen maar afgedropen naar de hut en een rustig avondje van gemaakt.

• 12 Augustus 2017 - 10:07

Johanna:

Wat stom, maar een avondje water is ook goed en die gele kleur en schuim denken jullie er maar bij. Wordt wel jaloers hoor.

• 12 Augustus 2017 - 12:53

A3:

De AA club is goed bezig. Zonder een biertje is het rustig en met een biertje .............

• 14 Augustus 2017 - 12:06

Petra:

Hamburgers gaan heeeel goed samen met water hihihi