Omgeving Oppdal - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Omgeving Oppdal - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Omgeving Oppdal

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

08 Augustus 2017 | Noorwegen, Oppdal

Weer een nieuwe dag aangebroken in Oppdal. Eerst even een ontbijt gemaakt en even opgefrist.

We zijn eerst naar Magalaupet geweest. Een mooie waterval/stroomversnelling. Toen snel door richting Dovrefjell Nasjonalpark. Hier een prachtige maar zware wandeltocht gemaakt van ongeveer 9 kilometer met een hoogteverschil van 300 meter.

Eenmaal terug bij de auto waren we aardig gesloopt. Na een korte rustpauze weer de auto in en op weg naar Åmotan. Hier komen een paar prachtige watervallen bij elkaar. Na een kleine klim van 200 meter zagen we de prachtige watermassa's.

Helemaal moe en voldaan nog even boodschappen gedaan voor de BBQ en lekker gegeten. Toen langzaam aan naar bed om ons op te maken voor de volgende reis richting Trondheim.

• 09 Augustus 2017 - 10:27

A3:

De natuur lijkt me geweldig. Probeer visgerei te versieren. Een lekker visje op de BBQ.

• 09 Augustus 2017 - 17:57

PETRA:

klinkt echt geweldig allemaal geniet er goed van!

• 09 Augustus 2017 - 18:15

Ronald:

Dat klinkt allemaal heel bekend hoor. Mooi hè. Veel plezier in Trondheim. Leuke stad!

• 09 Augustus 2017 - 18:19

Johanna:

Hoi top allemaal. Ben jaloers op jullie en krijg heimwee . Hoe is het weer. Nog heel veel plezier

• 10 Augustus 2017 - 07:56

Jack:

Begonnen aan een mooie reis, maar eh wandelingtje is wel anders dat boekhouden?

• 10 Augustus 2017 - 13:39

A3:

Jullie krijgen een paar gespierde benen waar de proff. voetballers jaloers op zijn. UIthoudingsvermogen wordt geweldig. Nog geen last van beren of zoiets gehad.