Naar Kiel en de veerboot - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Naar Kiel en de veerboot - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Naar Kiel en de veerboot

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

04 Augustus 2017 | Duitsland, Kiel

De vakantie gaat beginnen. Vroeg opstaan in Wormer samen met Niels om Geert op te halen om 5.45 uur. Een rit voor de boeg van een paar uur richting Kiel.

Alles was ingeladen en reden via de A7 naar Duitsland. Lekker 180 kmh over de weg scheuren. Helaas waren wel wat wegwerkzaamheden onderweg, maar toch reed het aardig door.

Om uur of 10 een klein ontbijtje in Duitsland en door rijden. Eenmaal in Kiel aangekomen konden we zo inchecken. Daarna nog even wachten voor we de boot op konden. Natuurlijk moest de douane nog even vragen of we nog iets moesten aangeven ( wat niet zo was ;) ).

Toen we uiteindelijk de boot op konden gelijk onze hut inspecteren. Dat was allemaal goed voor elkaar. Drie bedden en een badkamer. Was niet groot, maar meer hadden we ook niet nodig.

Toen maar eens naar het bovendek. Hier een lekker biertje gedronken en genoten van het uitzicht over de haven en omgeving. Eenmaal uit de haven even een simpele hamburger gegeten, rondje over de boot gelopen en even relaxen in de kamer.

Voor het avondeten nog een lekker biertje gedronken op het panoramadek. Het avondeten brak aan en het was een heerlijk buffet. Er was van alles wat en verder goed geregeld. Na het eten was het al tijd om onze hut op te zoeken, om lekker te gaan slapen.

Next day Oslo

• 06 Augustus 2017 - 10:48

Ronald:

Veel plezier mannen. Geniet van het mooie Noorwegen

• 06 Augustus 2017 - 13:31

A3:

so far so good. De boot heeft een H dek was ook leuk geweest. Blijf genieten van dit bijzondere land.

Tags: Kiel, veerboot, Oslo