The Flying Dutchman - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu The Flying Dutchman - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

The Flying Dutchman

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

09 Augustus 2014 | Thailand, Chiang Mai

Het is 7:00 uur in de ochtend, we staan klaar om opgehaald te worden door Een chauffeur van Eagle Track Zipline. We gaan vandaag ziplinen. Dit is ons laatste excursie in Chiang Mai.

Eenmaal aangekomen werden we meteen verwezen naar de outfit gedeelte. Nadat ieder zijn zipline outfit aan had konden we doorlopen naar het begin van het parcour. Daar kregen we de nodige instructies. We zaten bij het groepje Gold. Dit houdt het volgende in:

Gold Package
16x Ziplines
3x Abseiling (15,20 en 40 meter)
2x Sky bridges
1x Tackle spider web
1x Timber balancing beams
1x Zodiac bridge
1x Wooden walkway

We hebben ons vermaakt. Als laatste hebben we van 40 meter hoogte geabseild. Daarna liep het pad door naar een waterval, daar hebben we een groepsfoto gemaakt.
Aan het einde kregen we allemaal een certificaat en een T-shirt van Eagle Track Zipline als aandenken.

We zijn de bus ingestapt om vervolgens afgezet te worden bij het station. We hadden nog twee uur te besteden om een hapje te gaan eten. Om 16:00 uur zijn we de trein ingestapt voor de lange reis naar Bangkok. Tijdens de reis kregen we avondeten en drinken aangeboden.

• 11 Augustus 2014 - 19:07

Petra:

Zo dat klinkt te gek allemaal! Lekker luxe reizen met n hapje en n drankje zeg!!

• 11 Augustus 2014 - 19:15

Ronald & Johanna:

Wat een belevenissen zeg. En als we die activiteiten lezen, is het behoorlijk inspannend. Maar dat kunnen jullie prima hebben, dus genieten maar eer. Goeie treinreis en nachtrust.

Tags: Zipline, trein