Page - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Page

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

19 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bryce

Iedereen is wakker geworden rond 9:30 uur, we zijn meteen gaan ontbijten.
Daarna hebben we een Walmart opgezocht om eten en drinken voor onderweg in te slaan, vooral water. Onderweg zijn we een loket tegengekomen waar Antilope Canyon tours werd aangeboden. We zijn er naar binnen gelopen, gevraagd of we de tour konden reserveren, helaas de dag was al volgeboekt. Even dachten we dat dit een mindere dag zou worden zoals de helikoptervlucht die niet was doorgegaan en de lange wandeltocht naar de mijn van een aantal dagen terug, we hebben ons moed niet opgegeven en nog even rondgekeken of we een ander loket konden vinden. Het was inmiddels 11:15 uur en ja hoor, we vonden er één, dit loket had
nog voldoende plaatsen over. We hebben voor 14:15 uur geboekt.
Tijdens de twee uur dat we moesten wachten hebben we besloten om naar Horseshoebend te rijden, ongeveer 15 minuten reistijd was het heen.
Het was een prachtig uitzicht, de vorm van de klif lijkt veel op een hoefijzer hiernaar is de naam vernoemd. We hebben er mooie foto's geschoten.
Op de terugweg hadden we nog tijd over om eten te halen bij een supermarkt.
Om 14:00 uur werden we verwacht om naar de Antilope Canyon te rijden. De Canyon was ook prachtig om te zien en nooit meer te vergeten. Onze gids gaf aan dat de Antilope Canyon een week geleden 9 meter hoog onderwater had gestaan. We kregen een rondleiding en informatie over het ontstaan ervan. Door water en zand zijn de lijnen in de Canyon ontstaan. De tour duurde ongeveer een 1,5 uur.
Terug aangekomen bij de auto, enthousiast van wat we net allemaal hadden gezien. We hebben ons pad uitgezet richting Bryce Canyon. Dat was een rit van 2,5 uur, we wilden nog zonsondergang meemaken. Toen we er aankwamen, kregen we weer een toetje van een uitzicht, we besloten om naar beneden van te dalen om de verborgen valei te bekijken. Dit was ook adembenemend mooi. We gingen daarna eten en daarna gingen we crashen.

• 23 Augustus 2013 - 16:10

Rob En Anja:

Ontzettend leuk om te lezen. Jullie hebben een mooie route uitgezocht! Wij hebben ook zo genoten van zowel Antelope als Bryce Canyon.

• 30 Augustus 2013 - 15:24

Claire:

Haha wat een oplichters bij antelope, ik denk dat het toen jullie er waren anderhalve week na mij was. En tegen mij zeiden ze ook dat het een week ervoor nog volstond met water!

Maar wel schitterend he!!