Naar Oppdal - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Naar Oppdal - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Naar Oppdal

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

07 Augustus 2017 | Noorwegen, Oppdal

Vandaag om 09:00 uur opgestaan en we hadden voor ons zelf een lekker ontbijtje gemaakt. De dag moesten we natuurlijk goed beginnen.

We vervolgden onze reis naar Oppdal. Een stuk van ongeveer 6 uur rijden. We hadden de Peer Gyntvei gepakt. Dit is een route die bekend staat als een tolweg. Langs deze weg hadden we een paar prachtige foto's gemaakt van het landschap. We zagen prachtige meren met bergen op de achtergrond die door de wolken gebroken werden. Het was helaas wel slecht weer, maar ja zoals de Noren zeggen: 'slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding', dus we mochten niet mopperen.

Uiteindelijk waren we aangekomen bij onze camping in Oppdal. Weer even lekker gekookt en we maakten ons weer op voor de volgende dag.

Einde bericht.