Chinatown dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Chinatown dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Chinatown dinner

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

23 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Worden allemaal slecht wakker. Slechte nacht gehad en waren nogal misselijk van de treinreis. Eindelijk aangekomen in Bangkok.

Hier de eerste de beste taxi gepakt naar Prince Palace Hotel. Zaten op de 22ste verdieping. Hier eerst lekker ontspannen.

Mehmet ging shoppen, Niels ging een rondje lopen en Geert en ik doken het zwembad in. Nog even opfrissen en douchen. Mehmet was er nog niet dus besloten we om nog even wat te drinken in het hotel. Dit waren de duurste drankjes die we gehad hebben. Maar het uitzicht op de stad was prachtig.

Het werd tijd om wat te gaan eten. Op weg naar Chinatown. Hier had je veel tentjes aan de kant van de weg. Hardstikke druk, maar lekker gegeten. Nog wat rondgelopen en toen terug naar het hotel. We waren gesloopt. Wat TV gekeken en op bed gaan liggen.