Sairee Beach - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Sairee Beach - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Sairee Beach

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

20 Augustus 2014 | Thailand, Ko Tao

Heerlijk uitgeslapen tot uur of 12. Toen een tentje gezocht om een ontbijtje te halen. We zaten gelukkig midden in het centrum. Goed gegeten.

Toen naar een toerist Info gegaan. De eerste waar we heen gingen was gesloten, dan maar naar de volgende. Hier eerst de reis naar Bangkok geregeld, boot bus en trein. Na wat overleg voor de volgende dag hier ook de Popeye tour geregeld voor de volgende dag.

Toen was het tijd om te relaxen. Gingen lekker naar het strand. Hier wat zwemmen en zonnen. Toen nog even een balletje en een beachpong gehaald en genieten op het strand. Gelukkig niet verbrand.

Nog even een tijdje bij barretje aan het strand gezeten en lekkere Shakes en biertjes gedronken. Toen nog even opgefrist en een hapje gegeten bij een goed tentje.

Vervolgens gingen we naar de Beachbar, hier nog een simpele vuurshow gezien. Het rook gigantisch naar terpetine. Toen gingen een paar relaxen en paar naar andere barretjes. Was weer een gezellige dag.

• 22 Augustus 2014 - 17:05

Oma@opa:

Mannen nu komen de laatste dagen. Geniet er van op een rustige manier. Denk aan de mensen thuis.
    Zij zijn gek op een kleine maar speciale kadootjes. Geintje.

• 22 Augustus 2014 - 17:25

Petra:

Benbenieuwd naar d popeyetour!!

• 24 Augustus 2014 - 21:24

Charlotte:

Hallo Mehmet, Geert, Youri en Niels,

Wat een geweldige reisverslagen hebben jullie het thuisfront laten lezen. Vanaf de P10 was het genieten geblazen, dank jullie wel.......ik denk dat jullie danook een top-vakantie gehad hebben.....

Zijn jullie al voorbereidingen aan het treffen voor de terugreis?

Ik wens jullie een goede terugvlucht en een gezellige thuiskomst........wel moeten jullie erop voorbereid zijn dat het komende dinsdag volgens de weersvoorspelling de gehele dag gaat regenen.....
    Mocht het openbaar vervoer kuren vertonen vanwege de vele regenval, dan horen we het wel en willen we jullie komen ophalen.....

Groetjes en tot ziens