Koh Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

19 Augustus 2014 | Thailand, Ko Tao

We zijn om 12 uur uitgecheckt.
Toen zijn we richting het strand gelopen met al onze tassen. Onderweg sloegen we een smal straatje in, onderdeel van een park resort waar we vervolgens per persoon 20 Bat moesten betalen om er doorheen te kunnen lopen. Dat hebben we maar gedaan.
We hebben aan het strand gegeten, tevens genoten van het mooie uitzicht.
Later hebben we een taxi genomen om naar het haven te vertrekken. We waren erg vroeg op het haven. Toen hebben met z'n allen wat gedronken.
Onze boot zou vertrekken om 15:30 uur naar Koh Tao.
In Koh Tao aangekomen, zijn we met de taxi naar Sairee beach gereden. We hebben eerst wat gedronken bij een eetcafé. Toen via een wifi verbinding op zoek gegaan naar een geschikt hotel, helaas waren er maar weinig keuzes via het internet.
We hebben even om ons heen geïnformeerd, toen zijn we Lotus Paradise tegengekomen. De kamers hadden zee uitzicht en de prijs was goed. De keuze was snel gemaakt.
Na het avondeten hebben we niet veel meer gedaan, lekker de rust opgezocht in ons hotel.

• 21 Augustus 2014 - 20:30

Oma@opa:

Jullie zien het e.e.a. wij moeten het van de foto's hebben.