Op de scooter - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Op de scooter - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Op de scooter

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

18 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Tweede dag op Koh Samui hebben we scooters gehuurd.
We zijn er meteen mee weggereden zonder een route uit te stippelen. Als eerste hebben we de scooters vol getankt.
Onderweg zijn we gestopt bij verschillende eettentjes.
We zouden nog naar een waterval lopen, omdat het 30 minuten klimmen was, hebben het niet gedaan.
We zijn toen verder gereden, opeens begon het hard te regenen. Toen zijn we gestopt bij een eettent, daar hebben we Thais gegourmet.
Na het eten was het al opgehouden met regenen en zijn we het drukke verkeer weer opgereden. We moesten continue goed uitkijken.
Nadat we een heel rondje gemaakt hadden om het eiland hadden we het scooter rijden wel gezien. We waren blij dat er niets ernstigs was gebeurd onderweg.
We hebben de scooters weer ingeleverd bij aankomst.
In de avond gingen we eerst poolen en later zijn we naar verschillende bars geweest.

• 21 Augustus 2014 - 20:27

Oma@opa:

Zo'n rit op de brommer is daar een belevenis. Wees inderdaad blij dat het allemaal goed is gegaan.