Stacked - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Stacked - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Stacked

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

17 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Wakker geworden in Patong met een lichte kater. Mehmet stond eerder op om te gaan bungee-jumpen. Wij hadden daar geen zin/durfden niet :p. dus wij gingen een ontbijtje scoren om bij te komen van de avond ervoor.

Na het eten pakten wij de taxi om het vliegtuig te nemen naar Ko Samui. De vlucht duurde nog geen uur. Wat wij bijzonder vonden was dat het een klein propellervliegtuigje was.

Eenmaal aangekomen boekten wij een hotelletje in het centrum. Over het hotel niets te klagen, al nemen wij al gauw genoegen met mindere kamers. Dus spullen gedropt in de kamer en opfrissen.

Niels had een restaurant op het oog dus we gingen ernaartoe. We liepen in het donker op het strand en we zagen toffe lichtflitsen. Toen we arriveerden bleek het een heel duur restaurant te zijn. Top niels, morgen mag je ons meenemen naar een andere tent. Eten was prima. Daarna gingen we pitten in het hotel.

Yoooo

• 18 Augustus 2014 - 19:28

Petra:

De reisverslagen zijn zooo leuk om te lezen!!!