Patong beach - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Patong beach - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Patong beach

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

16 Augustus 2014 | Thailand, Patong Beach

Heerlijk uitgeslapen deze ochtend. Even gaan douchen en toen de stad in. We kwamen uit bij een grote shopping mall. Hier eerst even een ontbijtje gehaald. Lekker broodje met wat drinken.

Vervolgens een rondje lopen. Het eerste gebouw gehad en toen door naar de volgende. Ook het tweede gebouw weer rond gelopen, overal waren de grote A-merken vertegenwoordigd. Op de derde etage waren wat activiteiten te doen, zoals een arcade hal, bioscoop en bowlingbaan.

Eerst gingen we in een 6d bios. Twee filmpjes van 7 minuten bracht ons door een wilde achtbaan en een spannende mijn. Was wel geinig. Vervolgens gingen we een uurtje bowlen. Eerste pot won ik, tweede pot Geert. Was weer gezellig.

Na het bowlen hadden we wel weer wat drinken verdiend. Op naar de food court. Hier waren allemaal leuke restaurantjes. Kwamen uit bij een Irish Pub. Hier nog een kleine tappas schotel genomen met een koud biertje.

Niels en ik gingen toen naar de bios, 22 Jump Street. Bijzondere aan de Thaise bios is dat het volkslied wordt afgespeeld. Dus iedereen staan en luisteren. Was een leuke film. Geert en Mehmet hadden geen zin, die gingen shoppen en Geert nam nog een massage.

S'avonds weer met z'n allen wat eten op de foodmarket. Hier een toren bier besteld en goed gegeten. Vervolgens gingen we stappen. Eerst een rustig barretje op de drukke Banglaroad. Toen een drukkere bar in, hier kwamen gelijk de hoertjes op je af. Deze netjes afgewimpeld en verder rustig wat kunnen drinken.

Mehmet was moe en ging vast naar het hotel. Wij drieën gingen verder nog even poolen. Na sluiting van poolen weer een drukke bar in met dansende meiden. Gezellig gezeten met paar van die meiden. Veel lol gehad. Helemaal verzadigd van het bier op naar het hotel. Onderweg nog klein hapje gedaan en toen lekker slapen.