Phuket provincie - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Phuket provincie - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Phuket provincie

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

15 Augustus 2014 | Thailand, Patong Beach

Na een lange nacht viel het ons niet mee om op te staan om uit te checken bij het hotel op Koh Phi Phi. Eenmaal ready kregen we te horen dat er een handdoek miste op een van onze kamers, wij wisten van niks en na nog wat zoekwerk hebben we omgerekend 5 euro betaald.

Hierna een ontbijtje gegeten en rustig aan gedaan, wachtend op onze boot waarmee we naar de Phuket provincie gingen. De boot was deze keer groter, luxer en het ritje was ook een stuk heftiger. Geert werd een beetje zeeziek en ik vond het ook zeker geen aangename reis.

Na 2 uurtjes varen kwamen we aan bij de haven, direct geinformeerd wat the place to be moest zijn daar (Patong beach) en een taxi geregeld. Bij Patong zijn we eerst wat gaan drinken bij een Harley Davidson cafe om uit te zoeken welk hotel/guesthouse we zouden nemen. Na een keuze gemaakt te hebben besloten we om ook maar gelijk een hapje te eten bij het cafe.

Na het eten naar het hotel gelopen en daar nog even gechilled om vervolgens Patong te verkennen. Geert bleef achter want die zat voor zijn gevoel nog op zee. Na wat gelopen te hebben nog even een paar potjes biljart gespeeld bij een tent waar alles voor je werd gedaan.

Na elk potje werden de ballen voor ons klaargelegd en als je wat bestelde aan de bar liep er altijd iemand met je mee terug met bijvoorbeeld twee bier die je ook makkelijk zelf kon dragen (dit gebeurd overal in Thailand). Ook op de wc werd je onder handen genomen, vaak d.m.v. een kleine massage en ook werden je armen, hoofd, rug en oren gekraakt. Alles voor een fooitje.

We waren aardig moe dus gingen we terug naar onze guesthouse, lekker naar bed na het weinig slapen van de nacht ervoor.

• 18 Augustus 2014 - 06:04

Petra:

Zoooo wat n behandeling krijg je daar als toerist!! Komen jullie nog wel terug?! ;))

• 18 Augustus 2014 - 13:01

Oma@opa:

Ook daar vele kleintjes maken een grote.
    Begin toch wel een beetje jaloers te worden op jullie belevenissen.
    het moet een wc zijn met een hele goeie luchtafzuiging.