The hangover part 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu The hangover part 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

The hangover part 2

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

04 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag begon de dag voor ons alle vier met een kater, de een een lichte en de ander een zware. De tol die we moesten betalen na een lange nacht. Om 12:00 moesten we uitchecken (12:45 uitgecheckt) en hebben we een taxi gepakt naar het koninklijke paleis. Eenmaal aangekomen kregen we te horen dat deze gesloten was i.v.m. Het voorberijden op de verjaardag van de koningin (12 augustus).

Hierna hebben we een klein stukje gelopen en hebben we wat ontbeten om vervolgens twee uurtjes bij te komen bij een of ander tentje. Toen weer wat rondgelopen en Mehmet is nog even naar de kapper gegaan.

Tegen zessen hebben we weer een taxi gepakt want om half 8 vertrok de trein naar Chiang Mai. Na de nodige stress, druk verkeer en een taxi chauffeur die hooguit twee woorden engels sprak hebben we de trein op tijd gehaald.

Eenmaal in de trein begon het stressen weer want waar we overal bedden zagen, zagen we in onze coupe (2e klas) alleen stoelen :( pas na enige tijd kwamen we erachter dat deze omgetoverd werden naar bedden die prima lagen :) Nog even wat gegeten in de trein en vervolgens snel naar bed gegaan om wat slaapuurtjes in te halen.

Morgen Chiang Mai.

• 05 Augustus 2014 - 14:10

Petra:

fijn he reizen met n kater! maar dat thaise bier smaakt dus prima!! Have FUN !! stay sharp !!

• 05 Augustus 2014 - 14:23

Oma@opa:

Tja wat de warmte, korte nacht, een heel klein stukje lopen, het andere (smaak) biertje kunnen doen. je kent nu het verschil tussen een stoel en een bed. Zijn benieuwd naar morgen. Groet.

• 05 Augustus 2014 - 19:24

Wil:

Hoi Youri
    Wat leuk die verhalen .
    Nou geniet maar heerlijk hoor.
    Gr. Wil