San Francisco day 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu San Francisco day 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

San Francisco day 2

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

28 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 2 is San Francisco zijn we na het ontbijt begonnen met een ritje in 1 van de wereldberoemde cable cars. Wel geinig om te zien dat deze nog door twee mensen werd bestuurd met grote ouderwetse hendels. Na een kort ritje zijn we doorgelopen (heuveltje op) naar Telegraph Hill waar we een aardig uitzicht hadden over San Francisco.

Na eventjes uitrusten door naar de bushalte en door naar het noorden voor een mooi uitzicht op de Golden Gate Bridge. Helaas was er wel weer mist maar desondanks leverde dit mooie plaatjes op.

Na al dat wandelen hadden we wel weer trek in wat vloeistof dus zijn we doorgelopen naar het dichtsbijzijnde winkelstraatje waar Geert ook nog even naar de kapper is geweest en wat t-shirts gekocht heeft. Hierna de taxi gepakt en doorgereden nar Union Square waar we nog even door Macy's zijn gelopen.

Aangekomen in ons hotel lekker de beentjes laten rusten om vervolgens een lekker hapje te eten dichtbij Union Square. De avond werd afesloten in het Amsterdam Cafe San Francisco waar het bier weer goed smaakte.

• 31 Augustus 2013 - 23:30

Petra Moeder Van Niels:

Na 3 weken USA weer op huus aan!!
    Neem er nog een ;)) en geniet van jullie laatste dag!!
    Nice flight guys...benieuwd naar jullie fotos en verhaal!!