Sacramento/Santa Rosa - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Sacramento/Santa Rosa - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Sacramento/Santa Rosa

Door: Mehmet

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

26 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Santa Rosa

We zijn opgestaan om 9:00 uur in Reno. We hebben besloten om onderweg ergens te ontbijten. Op weg naar Sacramento zijn we gestopt bij Mom's Kitchen. Lekker ontbeten.
Aangekomen in Sacramento zijn we als eerste naar Old Town geweest, we hebben door oude straatjes gelopen, Geert zijn we even kwijtgeraakt, toen vonden we elkaar snel weer terug. Biertje gedronken in een cafeetje.
We zijn daarna naar de Down Town gelopen, we liepen door een winkelstraat.
Eenmaal weer bij de auto zijn we doorgereden naar Santa Rosa.
In Santa Rosa zagen we veel wijngaarden langs de weg.
Rond 18:00 uur kwamen we aan bij ons hotel, gelijk een rustmoment ingelast.
Daarna zijn we de binnenstad ingereden op zoek naar een restaurant, het werd uiteindelijk Randevouz Bistrop. Het eten was er heerlijk.