Reno - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Reno - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Reno

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

25 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Reno

Onze eerste stop van vandaag was natuurlijk weer een eettentje waar een oud vrouwtje rondliep die zonder te vragen om de 5 minuten de koffie bijschonk (wat heel normaal is hier ookal heb je nog maar 1 slok genomen). Daarna nog even snel wat aqau en wat te knabbelen gescoord en toen opweg naar Reno (The biggest little town) met een tussenstop bij Lake Tahoe (Vegas at the lake).

De rit naar Lake Tahoe duurde 5 uur waarvan ongeveer 2,5 uur op highway 88. Wat was dat een mooie highway, kronkelende wegen met veel op- en afdalingen door de bergen en bossen. Ook reden we op de 88 door Bear Valley maar helaas geen beren gespot.

Eenmaal aangekomen bij Lake Tahoe hebben we een korte wandeling gemaakt en genoten van het uitzicht om vervolgens door te rijden naar Reno.

In reno zaten we op de 25ste verdieping met op de begane grond natuurlijk weer een giga casino. Op de hotelkamer blijven vonden we zonde dus zijn we gelijk doorgegaan naar het centrum. Daar hebben we wat rondgelopen en onbeperkt sushi gegeten bij een japans restaurant. Na nog een biertje genuttigt te hebben zijn we richting het hotel gereden om onszelf op te laden voor de volgende dag.

C U all soon!

• 27 Augustus 2013 - 10:14

Oma En Opa:

Opladen kun je doen door twee vingers in het stopcontact te steken. Zit het haar ook meteen goed. Inderdaad een hele mooie natuur en fijne wegen om te rijden. Hoeveel km zit er nu op?

• 27 Augustus 2013 - 19:53

Niels:

5000 km zit er alweer op. San Francisco wacht op ons.