Mountainbiken @ mammoth lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu Mountainbiken @ mammoth lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

Mountainbiken @ mammoth lake

Door: Youri

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

23 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Opgestaan in de middle of nowhere of Death Valley. Snel ontbeten en toen op weg naar Mammoth Lake. Hier aangekomen mountainbikes gehuurd en naar boven de berg op. Hier een prachtig mooi uitzicht over de bergen.

Vanaf 11.000 feet racen naar beneden over een smal en ruig parkour. Mehmet een keer over de kop, gelukkig niets aan overgehouden. Iets later was Niels aan de beurt. Na een paar minuten naar beneden gereden kwam hij er achter dat zijn telefoon weg was. Uit de zak gevallen. Toen is ie snel naar beneden gegaan en rond gevraagd. Gelukkig had iemand de telefoon gevonden en naar boven gebracht. Niels weer blij. Mehmet liep erg achter om fototjes te schieten en Geert en Youri reden lekker door.

Eenmaal beneden hadden Geert en ik nog een mogelijkheid om naar boven te gaan en gingen nog een route rijden. Ook deze begon erg ruig. Later werd deze wat rustiger. Op een kruising waren er twee mogelijkheden, een makkelijke route en een iets moeilijkere route. We dachten om de makkelijke route te pakken omdat we het wel gehad hadden. Met de makkelijke route kwamen we aan in Downtown. 5 mile verwijdert van het verhuurbedrijf. We zagen een bus die naar boven ging. Eenmaal in de bus bleek dat deze er helemaal niet heen ging. Stonden dus weer terug bij af. Fietsen was geen optie, 5 mile klimmen was niet voor ons weg gelegd. Toen maar de hulp ingeroepen van Niels en Mehmet. Die stonden een tijd te wachten bij de auto.

Eenmaal de fietsen teruggebracht nog even een happie gegeten en naar het hotel. Toen lekker naar bed en relexen. Op naar de volgende dag.

• 25 Augustus 2013 - 10:14

Petra:

Hahaha bekend verhaal van de telefoon!! ;))
    Veel plezier verder!!

• 25 Augustus 2013 - 10:48

Johanna:

Dagje sportief en het luie zweet eruit gefietst.nu stijve spieren. Op naar de volgende foto's .veel fun verder bij de volgende onderneming groetjes van Ronald en Johanna groetjes ook van debbie

• 25 Augustus 2013 - 10:55

Oma En Opa:

Dat was ff lachen. Niels z'n telefoon kwijt. Hij weet wat ik bedoel. Ik heb de indruk dat een enkele van jullie ook een ziekenhuis van binnen wilden bekijken. Gelukkig was het vol en ging het niet door. Op een veilige manier doorgaan.

• 25 Augustus 2013 - 13:22

Charlotte, Moeder Van Geert:

Nou luitjes, gelukkig is dit avontuur weer positief en zonder kleerscheuren afgerond..........het luie zweet hebben jullie er ondertussen wel afgetrimd.......blij dat de telefoon van Niels is gevonden, want anders is het balen.........zo te lezen vermaken jullie je prima....
    Straks naar de neven van Geert: Huub en Toon, zij vieren samen hun verjaardag. Ze zijn resp. 11 en 6 jaar geworden. Wens jullie nog een plezierige voortzetting van de vakantie.