San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Youri, Mehmet, Niels, Geert - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Youri, Mehmet, Niels, Geert

13 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag is het zover, we gaan van Los Angeles naar San Diego. De afstand bedraagt ongeveer 180 km. We gingen eerst naar de supermarkt om broden en een koelbox te scoren. Geen reis zonder bier natuurlijk, ook niet in de V.S.

Nadat we gegeten hadden, gingen we eerst naar Laguna Beach. Dit hadden we als een tussenstop gepland, voordat we naar San Diegeo gingen. De Laguna Beach was een mooie gelegenheid om even te onstsnappen van de hitte in de auto. We namen onze koelbox mee, met daarin de goede biertjes Budweizers. Wat wij al verwachtten, mochten wij geen alcohol drinken op het strand. We werden gelijk aangesproken door een strandwacht. Dus helaas, geen bier. De Laguna Beach is een lang smal uitgestrekt strand, met aan het eind daarvan een gebergte.

Nadat we het welletjes vonden, gingen we onze reis voortzetten naar San Diego. We namen de route langs de kust i.p.v. de snelweg, zodat we veel uitzicht hadden op de kust. Naarmate we dichterbij San Diego kwamen nam de verkeersdrukte toe. Uiteindelijk kwamen we bij onze hotel aan. We dropten onze spullen en we gingen naar het centrum. De avond viel in en we zagen mooie lichten van de hoge gebouwen en vooral ook van de bekende gaslampen.

We gingen uit eten in hartje centrum van San Diego. Het eten was heerlijk en de bediening was top! Daarna gingen we wandelen van het centrum naar de haven. Eenmaal daar aangekomen zagen we immense jachten. Misschien wel 200 stuks. Maar ook de uitzicht van de haven was subliem! Het was wel donker, dus we zagen helaas niet alles.

We waren behoorlijk moe van de reis en we gingen via de haven, door het centrum weer naar onze auto. Onderweg werden we aangesproken door twee jongens die daar wonen. Ze probeerden ons over te halen om een shotje te nemen. We wezen het af, we waren kapot. We reden terug naar het hotel en we gingen slapen. Morgen staat Balboa Park en de reis anaar Palm Springs voor de deur!

Keep you all posted!

• 15 Augustus 2013 - 10:16

Oma + Opa:

Dag mannen. Leuk te volgen waar jullie zijn en doen en hoe jullie je vermaken. Jammer van die biertjes aan het strand. Ha ha. Blijf schrijven. groet

• 16 Augustus 2013 - 01:11

Petra:

Heel wijs van jullie die budweizer!!! ;))